BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

 

بیوگرافی وید برت:

نام واقعی: استوارت الکساندر " استو " بنت

نام های داخل رینگ: لارنس نایت – استو بنت – استو ساندرس – وید برت

تاریخ تولد: August  10 , 1980

تاریخ ورود به کشتی کج: June , 2004

مربیان: جورج ریچی – آل اسنو

افتخارات: برنده شدن سیزن یک ان اکس تی

FCW

وید برت در سال 2007 وارد لیگ FCW شد و در آنجا با پائول برچیل که مدتی پیش از کمپانی اخراج شده بود تگ تیم شد و توانست قهرمان تگ تیم  به همراه برچیل شود. پس از آن وید با درومک اینتایر سوپراستار حال حاضر برند اسمکدان تگ تیم شد و توانست دوباره قهرمانی تگ تیم را اینبار به همراه درو بدست آورد.

ECW

درسال 2009 وید برت به ECW آورده شد و در کنار داستی رودز شروع به فعالیت کرد.

NXT

در آخرین شوء ECW در تاریخ 16 فوریه 2010 اعلام شد که در شوء ان اکس تی که جایگزین شوء ای سی دبلیو شد وید برت به عنوان روکی کریس جریکو فعالیت خواهد کرد.

در سیزن 1 ان اکس تی وید برت توانست با کنار زدن دیگر روکی ها برنده این مسابقات شده و به عنوان یک سوپراستار در کمپانی فعالیت کند.

اولین حضور در راء

اولین حضور وید برت در شوء راء به همراه دیگر روکی های سیزن 1 ان اکس تی اتفاق افتاد و آنها پس از بازی جان سینا با سی ام پانک در تاریخ 7 جون به این دو سوپراستار و همچنین به گزارشگرها و خدمه حمله کرده و رینگ را نابود کردند.

تشکیل گروه Nexus

پس از روی دادن این اتفاقات جنرال منیجر آن زمان راء یعنی برت هارت وید برت را از کمپانی اخراج کرد . پس از این  تصمیم برت هارت ، وید برت و دیگر روکی ها به او حمله کردند. سپس وینس مکمن مالک کمپانی برت هارت را از سمتش برکنار کرد و جنرال منیجر جدیدی را استخدام کرد. تا به الان هنوز نام جنرال منیجر فاش نشده است. جنرال منیجر راء تمام روکی ها را دوباره استخدام کرد و آنها راNexus  نامید.

استوری لاین  با جان سینا

پس از این که روکی ها عضوی از کمپانی شدند درگیری های خود را با دیگر سوپراستاران از جمله جان سینا ادامه دادند . در سامراسلم 2010 اعضای نکسس در یک بازی تگ تیم مچ به دیدار تیم جان سینا متشکل از سوپراستاران راء رفتند و برای اولین بار طعم باخت را چشیدند. پس از آن در پی پی وی نایت آف چمپینز وید برت به همراه 5 سوپراستار دیگر در یک بازی 6 پک برای کسب عنوان قهرمانی دبلیو دبلیو ای به مصاف هم رفتند که در آن بازی رندی اورتن توانست برنده مسابقه شود. سپس درگیری های بین نکسس و جان سینا شدت گرفت و قرار شد در پی پی وی هل این سل یک بازی بین وید برت و جان سینا انجام شود و اگر سینا در این بازی پیروز شود گروه نکسس منحل و اگر برت پیروز شود سینا به عضویت نکسس دربیاید. در این بازی برت پیروز شد و سینا به عضویت گروه نکسس در آمد. در پی پی وی بعدی یعنی برگینگ رایتس وید برت به مصاف رندی اورتن برای کسب عنوان قهرمانی دبلیو دبلیو ای رفت ولی این بازی با دخالت سینا به صود برت تمام شد ولی  رندی همچنان قهرمان باقی ماند . در سروایور سریز قرار شد سینا به عنوان داور مخصوص بازی برت با رندی قرار گیرد و اگر  وید برت قهرمان نشود سینا از کمپانی اخراج شود.

در این بازی سینا نگذاشت که برت پیروز شود و رندی همچنان قهرمان باقی ماند .

در راء فردا سینا برای همیشه از کشتی کج خداحافظی کرد. درسوی دیگر برت در مین ایونت در مقابل رندی قرار گرفت و دوباره رندی پیروز میدان شد ولی با همکاری گروه نکسز دمیز با کش کردن کیف خود توانست قهرمان دبلیو دبلیو ای شود. باید ببینیم در شوء های آتی وید برت و نکسس چه عکس العملی خواهند داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ 10:22 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg